Terminal płatniczy w firmie. Jak rozpocząć współpracę?


Biorąc pod uwagę fakt, że w dzisiejszych czasach prawie wszyscy posługujemy się telefonami czy smartfonami są nam również potrzebne doładowania finansowe tych urządzeń co za tym idzie praktycznie każda współczesna firma może wykorzystać tego typu usługę. Dzięki współpracy z firmą PayTel S.A. możemy profesjonalnie i kompleksowo obsłużyć jak i również wdrożyć akceptację kart płatniczych w każdej współczesnej firmie. Wyjaśnimy Państwu, na czym dokładnie polega usługa akceptacji kart płatniczych oraz ustalimy wymogi podjęcia współpracy. Zaoferujemy atrakcyjne warunki  cenowe a wyznaczy dla Państwu serwisant pomoże uporać się sprawami formalnymi którymi są umowa oraz formularze, serwisant ten dokona również instalacji wybranego systemu płatniczego oraz stanie się państwa opiekunem i będzie służył pomocą.

Wymagania

Do podjęcia współpracy i wdrożenia systemu płatniczego klient musi spełnić następujące wymagania techniczne i formalne.

Wymagania technicznie

  • Terminal stacjonarny – zasilanie, zasięg telefonii komórkowej lub internet stacjonarny
  • Terminal przenośny - zasięg telefonii komórkowe

Wymagania formalne

  • Prowadzenie działalności gospodarczej
  • Posiadanie konta bankowego

Zawarcie umowy na akceptację płatności kartą

Po ustaleniu wszystkich niezbędnych informacji, spełnieniu wymagań technicznych, formalnych oraz wybraniu najkorzystniejszej oferty cenowej, następuje podpisanie kompletnej umowy na akceptację płatności kartą wraz z wszelkimi wybranymi dodatkami. Wszystkie dane potrzebne do przygotowania i podpisania umowy można przesłać drogą mailową, my przygotujemy wszystkie dokumenty, państwo przyjeżdżają do nas lub możemy się umówić w dogodnym miejscu na podpisanie umowy co zajmuje zaledwie kilka minut. Taka podpisana umowa zostaję wysłana drogą kurierską do firmy PayTel S.A. w celu weryfikacji.

Instalacja

Po pomyślnej weryfikacji i zaakceptowaniu umowy zostaje ona podpisana przez stronę PayTel S.A. następnie kontaktujemy się z państwem i umawiamy dogodny termin instalacji urządzenia w placówce handlowej i dokonujemy szkolenia wyznaczonych pracowników z obsługi terminala co zajmuje kilka minut gdyż jest to  bardzo prosta czynność.

Obsługa i serwis

W trakcie trwania umowy placówki handlowe wykorzystujące system płatniczy mają zapewnioną   całodobową opiekę serwisową nad prawidłowym działaniem urządzeń płatniczych. Interwencje serwisowe dokonywane są w możliwie najkrótszym terminie od zgłoszenia, (w zależności od ustalonych warunków i podpisanej umowy także bezpłatnych). W razie problemów z systemem płatniczym należy skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta. Pracownik BOK udzieli potrzebnych informacji mogących usprawnić systemu płatniczego.

W przypadku, gdy usterki nie da się usunąć drogą telefoniczną wyznaczony opiekun pojawi się w Państwa placówce i usunie usterkę lub wymieni uszkodzone urządzenie na nowe.